Saturday, April 20, 2013

Βινύλιο: (Ξανα)κόλλησε η βελόνα;


Τηλεφωνική συζήτηση που είχαμε με την Ηρώ Κουνάδη και δημοσιεύτηκε ώς μέρος του πολύ ενδιάφεροντος άρθρου Βινύλιο: (Ξανα)κόλλησε η βελόνα; στο in2life.gr


«Στην Ελλάδα η αγορά του βινυλίου είναι περιορισμένη» 

«Αναμφισβήτητα, το βινύλιο είναι ένα format στο οποίο έχει κυκλοφορήσει πάρα πολλή και καλή μουσική, οπότε υπάρχει κόσμος που πάντα θα ενδιαφέρεται. Είναι και ένα αντικείμενο το οποίο κρατάει την αξία που το CD δεν έχει» λέει ο Γιώργος, ιδιοκτήτης από το 1995 του Used Records – Sonic Boom, στην οδό Σύρου 32 στην Κυψέλη, και του αντίστοιχου online shop που λειτουργεί από το 2002. «Τώρα πια, το 70% των online παραγγελιών μας είναι από το εξωτερικό. Η κίνηση είναι σαφώς πιο αυξημένη στο online κατάστημα» λέει. 

Το Used Records «δουλεύει» τόσο με βινύλιο όσο και με CD. «Είναι μοιρασμένα, και το μαγαζί και η δουλειά. Προσωπικά, δεν είμαι διατεθειμένος να αφήσω το CD. Έχει βγει τόση μουσική σε CD που δεν υπάρχει σε βινύλιο, και να σου πω την αλήθεια προτιμώ την μουσική από το αντικείμενο» λέει χαμογελώντας. «Οι ηλικίες που έρχονται για το βινύλιο είναι κυρίως από 30 έως 50. Αυτά που ζητούν οι περισσότεροι κινούνται στο ευρύ φάσμα rock-jazz-soul. Πάντα προτιμούνται οι πιο παλιές εκδόσεις». 

Στην ερώτησή μας πώς έχει επηρεαστεί η κίνηση τα τελευταία χρόνια, ο Γιώργος μας εκπλήσσει λέγοντας ότι ναι μεν η πτώση είναι σίγουρα πολύ μεγάλη, της τάξης του 60%, αλλά αυτό δεν οφείλεται στην οικονομική κρίση των τελευταίων δύο χρόνων. «Συμβαίνει τα τελευταία έξι χρόνια, και οφείλεται σε δυο-τρεις παράγοντες που είναι πολύ συγκεκριμένοι. Σίγουρα έχει επηρεάσει το γεγονός ότι το CD ευτελίστηκε, μπαίνοντας δώρο σε εφημερίδες και περιοδικά. Μετά, ήταν και το γεγονός ότι μπορούσες να το αντιγράψεις πολύ εύκολα, και η πειρατεία αυξήθηκε κατακόρυφα. Έπαιξαν ρόλο και οι τιμές: όταν ένα αυθεντικό CD έκανε 5.000 δραχμές, το πειρατικό το έπαιρνες με 500. 

»Πλέον είμαστε είδος πολυτελείας. Όταν ο άλλος μετράει τα λεφτά μέχρι το τέλος του μήνα, προφανώς και δεν θα αγοράσει δίσκους –πολύ περισσότερο όταν έχει τη δυνατότητα να ακούσει ό,τι μουσική θέλει δωρεάν και σε πολύ καλή ποιότητα στο internet». Παρ’ όλα αυτά, παρατηρεί μια κάποια στροφή από το CD προς το βινύλιο τα τελευταία χρόνια «αλλά όχι τόσο μεγάλη όσο παρουσιάζεται, κατά τη γνώμη μου. Στην πραγματικότητα, στην ελληνική αγορά δεν υπάρχουν κυκλοφορίες σε βινύλιο, πέρα από κάποιες μικρές εταιρείες που κυκλοφορούν ένα δίσκο σε εκατό έως πεντακόσια κομμάτια μάξιμουμ. Όταν απευθύνεσαι σε τόσο μικρό κοινό, δεν μιλάμε πραγματικά για «κύμα» αναβίωσης του βινυλίου. 

»Οι ξένες εταιρείες παραγωγής δεν κάνουν πια διανομή στην Ελλάδα. Κάθε ιδιοκτήτης δισκοπωλείου εισάγει τους δίσκους που θα επιλέξει, και οι οποίοι του κοστίζουν τα διπλάσια απ’ ότι θα κόστιζαν σε ένα δισκοπωλείο της Γερμανίας, για παράδειγμα. Στο εξωτερικό σίγουρα υπάρχει αυτή η άνθιση του βινυλίου που λέμε. Εκεί είναι και πιο προσιτό το βινύλιο, και πολύ μεγαλύτερη η αγορά στην οποία απευθύνεται». 


Saturday, March 30, 2013

Bill Hunchback DJ Set: Dirty Old Raggedy Tunes


Την Πέμπτη 4 Απριλίου στο Φλoράλ απ'το Hard bop στο rockabilly την dirty country και το ουρλιάζον blues με περάσματα απ την Καραϊβική και την Χαβάη για καρύδες και κοκτέϊλς.

Friday, March 29, 2013

Τελεία.






Εκείνο το βράδυ κατηφόρισα προς το Ρόδον με τρία άτομα , τον Σκότ τον αμερικάνο που θα έφευγε μετά για πάντα από την Ελλάδα και την Έλλη που γεννήθηκε στην Αγγλία και θα έμενε μετά για πάντα στην Ελλάδα.Είχαμε πιει πριν κάτι μπύρες σ'ένα παλιό φαστφουντάδικο στα κάτω Πατήσια και ξεκινήσαμε από νωρίς με μερικές ακόμη μπύρες σε μια μπλε σακούλα κρεοπωλείου να περπατάμε όλους τους δρόμους με τα πόδια.Στον δρόμο σαχλαμαρίζαμε εγκεφαλικά συνδυάζοντας ασυναίσθητα τα του κινηματογράφου μας, όπως τα φτύνει από το υποσυνείδητο εν είδει χιούμορ, το ελαφρύ ζάλισμα από το αλκοόλ." Έλα ρε θα παίξουμε και στα μούβις" ήταν η ατάκα του Σπυριδάκη από την Γλυκιά Συμμορία και πετάχτηκε από μέσα μας γιατί κάπου είχαμε ακούσει πως ο Νίκος Τριανταφυλλίδης θα είχε κάμερες μέσα, για τις ανάγκες ενός ντοκιμαντέρ. Ο Σκότ έλεγε την ατάκα ως την λέξη "μουβις" με μια σπαστή αστεία προφορά που ερχόταν σε αντίθεση με την “αψογότητα” της αμερικάνικης λέξης, γιατί δεν ήξερε ελληνικά , μόνο έλεγε με πάθος και πολλές φορές ότι του μαθαίναμε εμείς, από την στιγμή που αποφασίσαμε κάνα δυο χρόνια πίσω, να διευρύνουμε την φιλολογία του πέραν της λέξης "malakas" που είχε μάθει εύκολα.Ο Σκότ έπαιζε electronica αλλά άκουγε Jazz , εγώ έπαιζα rock n roll αλλά άκουγα ΚΑΙ electronica και η Έλλη έστηνε rave parties στο Λονδίνο μα έπαιζε hardcore punk.Σε αλκοολικές εκρήξεις φιλοσοφικής σοβαρότητας, αναρωτιόμασταν πως θα σκέπτονταν η μουσική βιομηχανία, για έναν τύπο σαν τον Screaming Jay, που δεν μπορούσε να τον κατατάξει σε κανένα μουσικό είδος αμιγώς. Αργότερα στο ντοκυμαντέρ έμαθα πως είχε τραγουδήσει και όπερα κι ήταν τ' όνειρό του να το κάνει μπροστά σε κοινό.
Ο χώρος ήταν γεμάτος.Το γέμισμα δεν προέρχονταν από αυτό που λέμε σήμερα promotion.Public Relations. Προέρχονταν από τον σεβασμό για την μουσική του και την μούρη του στις αφίσες και προέρχονταν από το καταφύγιο που πρόσφερε η μουσική του ιδεολογία τόσα χρόνια, χωρίς καμία προδοσία. Μέσα , μας έδωσε να καταλάβουμε πως ο σεβασμός προέρχονταν κι από το πάθος του και την φροντίδα του στην μουσική.Κι αυτή όμως κράτησε τον λόγο της και του εξαφάνισε την ηλικία χωρίς μπότοξ μότοξ κι άλλα σκυλάδικα. Μας ξεθέωσε ο τύπος χωρίς διάλειμμα " εμείς παίζουμε ροκενρόλ" είπε...." θα τα παίξουμε όλα τώρα δεν θα κρυφτούμε στα παρασκήνια για να μας παρακαλέσετε να ξαναβγούμε" κι έπαιξε ΟΛΑ του τα κομμάτια. Έταξε πως θα ξανάρθει στην Ελλάδα και τάξαμε μεταξύ μας με τον Σκότ και την Έλλη, πως όπου και να είμαστε, σε αυτό το μελλοντικό λάϊβ θα ξαναβρεθούμε. "Ναι;" "Ναι!" "Yes?" Yes!" και συνεχίσαμε ανέμελα τις μπύρες.
Την επόμενη χρονιά ο Σκότ είχε φύγει για πάντα από την Ελλάδα, η Έλλη είχε φύγει τελικά για πάντα από την Ευρώπη κι ο Screaming Jay είχε φύγει για πάντα τελεία... κι ούτε που τους ξαναείδα.
Ο θάνατος κι ένα ανεπίστρεπτο ταξίδι - μου πήρε ένα χρόνο να καταλάβω- είναι περίπου το ίδιο πράγμα ,αρκεί να φυλάς καλά τα ίχνη πριν την εκκίνηση, μέσα σου.
 — 

Tuesday, February 26, 2013

Dr. Albert Flipout’s one CAN band feat. Mickey Pantelous Live @ Floral ~ Thursday 28.02


Ο άνθρωπος ορχήστρα, ο Ελληνοδανός μπλουζίστας Mickey Pantelous και ο μεταλλαγμένος σε κονσέρβα φίλος του Dr. Albert Flipout, αποτελούν τους Dr. Albert Flipout's one CAΝ band. Μαζί κάνουν ένα αφιέρωμα σε έναν αιώνα Αμερικάνικης μουσικής, έχοντας πάντα ως βάση τα μπλουζ. 

Intro/Outro dj set Le Hunchback!


Οι 5NAMORI στο Blue Room του Sonic Boom!


Την Παρασκευή 1η Μαρτίου οι 5NAMORI κατεβάζουν στον υπόγειο του Sonic Boom τον εξοπλισμό τους και μαζί με την κυκλοφορία του mini cd τους με τίτλο “Μήτρα Υλικού” προσπαθούν να στήσουν μια ηχητική αλληγορία.


H προσφάτως σχηματισμένη 5άδα ξεκίνησε σχεδόν ανάποδα. Με αφορμή την έκθεση του (μέλους της) Γιώργου Τσόπανου και μια ομιλία του (επίσης μέλους) Στυλιανού Τζιρίτα στα πλαίσια της τελευταίας ένωσαν δυνάμεις και τις τεχνικές τους πάνω σε όργανα που παρουσίασε ο πρώτος ως ιδιοκατασκευές στο Intonarumori ως εργαλεία που (μεταξύ άλλων) χρησιμοποιήθηκαν στην πορεία του ηχητικού πειραματισμού στον 20ο αιώνα. Από εκείνο το σημείο και πέρα κρίθηκε απαραίτητη η κλήτευση εκλεκτών συνεργατών. Η Βικτώρια Νταρίλα, ο Τάσος Αντωνίου και ο Γιώργος Καναβός ανταποκρίθηκαν άμεσα και με συνέπεια και το βράδυ της 2ας Φεβρουαρίου 2013 παρουσιάστηκαν ως πεντάδα παίζοντας στο Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων.


Αυτή τη φορά η προσέγγιση θα είναι διαφορετική μιας και το όλο πλαίσιο είναι διαφορετικό. Έδωσαν ένα όνομα στη συνεργασία τους, έχουν ήδη στα χέρια τους μια περιορισμένης κυκλοφρίας καταγραφή, το mini cd Μήτρα Υλικού, όπως επίσης αποφάσισαν να βαδίσουν προς ένα δρόμο που περικλείει και πάλι τον λόγο, αυτή τη φορά μέσα στον ήχο.





Οι 5NAMORI είναι οι εξής:

Τάσος Αντωνίου > Χορδοφόρο Ιδιόφωνο
Γιώργος Καναβός > Θερεμίνη
Βικτώρια Νταρίλα > Ενισχυμένο δάπεδο
Στυλιανός Τζιρίτας > Κλαρινέτο
Γιώργος Τσόπανος > Φωτοδοτούμενο Κύκλωμα


Παρασκευή 1 Μαρτίου στις 21.00

Είσοδος Ελεύθερη





Music Society WebRadio Party



Πρώτο Σάββατο της άνοιξης και το Music Society web radio κατηφοριζει στο bar Σπιρτόκουτο .
Ο Ναούμ και ο Νικος αναλαμβάνουν τα dexx .
lndie, rοck ‘r’roll, και...

« - Do you have Soul? - That all depends» 

Στο μπαρ, φτήνια και φιλότιμο:
Απλό ποτό: 5.00 ευρώ. Special: Από 6.00 ευρώ. Cocktails: Από 6.00 ευρώ Lager Βαρέλι 3.00 ευρώ

Are you gonna be there (- at the love in )?

Facebook Event & Info

A Week Under The Spirit Of The Music Of Tom Waits



A week under the spirit 
of the music of Tom Waits

4-10 Μαρτιου στο La Soiree de Votanique

Μετά από μια επιτυχημένη πορεία 4 ετών σε διάφορα σημεία τέχνης ή μπαρ, το αφιέρωμα στην μουσική του Tom Waits, που οργανώνεται μια φορά τον χρόνο από τον Bill Hunchback θα λάβει φέτος χώρα στον όμορφο και ταιριαστό χώρο του La soiree de Votanique (Καστοριάς 37, Βοτανικός, 2103471401), ιδιαίτερα διευρυμένο και υπό τις ευλογίες του ίδιου του Tom Waits, της Anti records και της Epitaph records.
Η ιδέα φέτος αφορά μια πιο «ανοιχτή» προσέγγιση στο είδος της σκοτεινής τζαζ, του τζαζ-ροκενρολ και του μπλουζ-πανκ του δρόμου, που θεωρούμε πως αναδύεται μέσα από την μουσική του Tom Waits. Σε αυτό θα βοηθήσει και η προσεκτική επιλογή των συγκροτημάτων που θα παρουσιάσουν την μουσική τους κι ευγενώς δέχτηκαν να το κάνουν, η συζήτηση με ειδικούς και μη και φυσικά η χορταστική δόση από την μουσική που επηρέασε τον Tom Waits , την μουσική που έγραψε κι έπαιξε ο ίδιος, που διασκεύασαν συγκροτήματα ακόμη κι από τα πιο απίθανα μέρη της Γης, και γενικώς απο σπάνιους και δυσεύρετους ήχους της δισκοθήκης του Bill Hunchback στα πλατω του La Soiree De Votanique.
Στο κλείσιμο αυτής της ενδιαφέρουσας εβδομάδας τέλος, θα γίνει και μια δωρεάν κλήρωση σπάνιων αντικειμένων που στάλθηκαν από τον ίδιο τον καλλιτέχνη και την Epitaph Recs, για αυτούς που ενδιαφέρονται για την μουσική του. Για την ακρίβεια θα κληρωθεί το ιδιόχειρα υπογεγραμμένο τελευταίο του άλμπουμ “Bad as Me” σε σπέσιαλ έκδοση βινυλίου καθώς και βινύλια 45 στροφών από το Lie to me/ Crazy about my baby, single και μπλούζες. Όλα σε περιορισμένα αντίτυπα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Αναλυτικότερα το πρόγραμμα θα έχει ως εξής:

Δευτέρα 4 Μαρτίου
Εισαγωγή, με μουσική από την δισκογραφία του Tom Waits από μουσικούς που επηρεάστηκε κι από την μουσική περιοχή της σκοτεινής τζαζ, του τζαζ-ροκενρολ και του μπλουζ-πανκ, μέσα από την αντίληψη περι αυτών και της δισκοθήκης του Bill Hunchback.
Ταυτόχρονη προβολή αποσπασμάτων ταινιών που συμμετείχε ο Tom Waits και οπτικό υλικό από τις συναυλίες του.

Τρίτη 5 Μαρτίου.
Ο Mickey Pantelous μια ειδική μουσική προσωπικότητα που αξίζει να προσέξει κανείς, κινούμενη σ έναν παράλληλο σκονισμένο δρόμο με αυτόν του Tom Waits προς έναν τόπο με το bourbon να ρέει και την μουσική να σε κάνει να θέλεις να σκεφθείς ή να ξεχάσεις , παρέα με τον συντροφικό του φίλο, γιατρό κονσέρβα Dr Albert Flipout σε μια μονομελή μπάντα ανθρώπου-ορχήστρα, θα παίξει τις μουσικές που πηγάζουν από αυτό το ταξίδι κι απ’ το τι βρήκε εκεί.
Παράλληλα θ’ ακουστούν ανάλογες μουσικές από τα πλατώ του La Soiree De Votanique αρκετός Tom Waits ,ενω θα υπάρχει προβολή ασπρόμαυρων cartoons που απαγορεύθηκαν τις δεκαετίες του 30-40-50 στους προτζέκτορες


Τετάρτη 6 Μαρτίου.
Η βραδιά θα ξεκινήσει με μια συζήτηση μεταξύ εκλεκτών ειδικών, μουσικών, δημοσιογράφων, αλλά και φίλων της μουσικής, σχετική με το αστικό μπλουζ, το ταξίδι, τον σκονισμένο δρόμο και την φυγή προς κάτι μάλλον καλύτερο, που δεν είναι και σίγουρο όμως. Η συζήτηση αυτή δεν θα γίνει με τα συνηθισμένα μέτρα και σταθμά, αλλά αποσκοπεί να παρουσιάσει το όποιο συμπέρασμά ή πληροφορία της, μέσω της φιλοσοφίας που πηγάζει από μια παρέα φίλων που μιλούν πίνοντας .
Στην συνέχεια θ’ ανεβούν στην σκηνή οι Small Blues Trap

Οι SmallBlues Trap περιπλανώμενοι, θυμούνται τις παλιές καλές μέρες, διασχίζοντας τη λίμνη της φρενίτιδας, ψιθυρίζοντας τους φόβους τους, αντιμετωπίζοντας τα πάντα ως ένα αστείο, κι αισθανόμενοι ξένοι με την πραγματικότητα, έχοντας τάσεις φυγής, περπατούν στο μακρύτερο δρόμο που γνώρισαν ποτέ .Έχοντας ήδη 4 δίσκους στο ενεργητικό τους κι έναν καινούριο στον οπλισμό τους σχεδιάζουν μια βραδιά γεμάτη από την σιγουριά ενός επικείμενου ταξιδιού της φαντασίας.
Παράλληλα θ’ ακουστούν ανάλογες μουσικές από τα πλατώ του La Soiree De Votanique αρκετός Tom Waits ,ενω θα υπάρχει προβολή ασπρόμαυρων cartoons που απαγορεύθηκαν τις δεκαετίες του 30-40-50 στους προτζέκτορες


Πέμπτη 7 Μαρτίου.
Οι Meweathersblues band με την μεγάλη φωνή της Τζένης Καπάδαη, και τις «σκονισμένες» κιθάρες του Γιώργου Δάφνου, τα βαριά μπάσσα του Μάνου Αναγνωστόπουλου και τα αλκοολούχα τύμπανα του Δημήτρη Κλωνή παίζοντας συνθέσεις βγαλμένες αυτές από μια δυναμική που έρχεται μέσα από τους ήχους της πόλης οι οποίοι οδηγούν όμως σε μια έξοδο φαντασίας κι ευαισθησίας προς έναν τόπο που επισκέπτεσαι για να ξεφύγεις, μα επιστρέφεις για να εμπνευστείς, θα γεμίσουν τον κύβο του La Soiree De Votanique με την βαθιά μουσική τους.

Παράλληλα θ’ ακουστούν ανάλογες μουσικές από τα πλατώ του La Soiree De Votanique από τον Γιάννη Στεφανάκο, αρκετός Tom Waits ,ενω θα υπάρχει προβολή ασπρόμαυρων cartoons που απαγορεύθηκαν τις δεκαετίες του 30-40-50 στους προτζέκτορες


Παρασκευή 8 Μαρτίου.
Από τα πλατω του La Soiree De Votanique κι από την πλήρη συλλογή του Bill Hunchback (όσον αφορά το είδος) θ’ ακουστούν μουσικές του Tom Waits παιγμένες από τον ίδιον αλλά κι αγνώριστες διασκευές από τα πλέον δυσεύρετα συγκροτήματα απ όλο τον κόσμο και μουσικές που θα μπορούσαν να πηγάζουν από το μυαλό του Tom Waits αλλά γράφτηκαν από άλλους μουσικούς.
Παράλληλα θ’ ακουστούν ανάλογες μουσικές από τα πλατώ του La Soiree De Votanique αρκετός Tom Waits ,ενω θα υπάρχει προβολή ασπρόμαυρων cartoons που απαγορεύθηκαν τις δεκαετίες του 30-40-50 στους προτζέκτορες

Σαββατο 9 Μαρτίου
Ως Σάββατο θα είναι μια μέρα μουσικής στο La Soiree de Votanique με τις πολύ καλές μουσικές του κι ένα μικρό διάλειμμα του αφιερώματος στον Tom Waits ως την Κυριακή που…



Κυριακή 10 Μαρτίου
Η τελική ημέρα του αφιερώματος θα ξεκινήσει από τις 15.00 το μεσημέρι με προσέγγιση του αισθήματος Waits από την ρεμπέτικη μπάντα Les Votaniques ενώ στις 20.30 θα παρουσιαστεί μια μοναδική παράσταση θεάτρου σκιών από τον Άθω Δανέλλη και τον Αθηναϊκό Θίασο Σκιών εμπνευσμένη από τον Tom Waits. O Άθως Δανέλλης είναι από τους ελάχιστους εναπομείναντες καραγκιοζοπαίκτες, διατηρεί από το 1989 μόνιμες σκηνές με βραδινές παραστάσεις για ενήλικο κοινό, όπου παρουσιάζει σπάνια έργα από το ξεχασμένο ρεπερτόριο του Ελληνικού Θεάτρου Σκιών καθώς και δικές του πρωτότυπες δημιουργίες κρατώντας ζωντανή αυτή την τόσο σημαντική λαϊκή θεατρική παράδοση. Επίσης διδάσκει την τέχνη του Θεάτρου Σκιών (ιστορία και θεωρία, ύφος και μίμηση, ρόλος της μουσικής στην παράσταση, κατασκευή και ζωγραφική φιγούρας, σκηνικού και ρεκλάμας) σε σεμινάρια ανά την Ελλάδα και το εξωτερικό, γράφει άρθρα και μελέτες και έχει την επιμέλεια εκδόσεων, ραδιοφωνικών εκπομπών και παραστάσεων. έχει λάβει μέρος σε πολλά φεστιβάλ στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Η.Π.Α., Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία κ.α.).

Η βραδινή συναυλία της ημέρας θα ξεκινήσει στις 10 μμ και θα την αναλάβει μια ιδιαίτερη και πολυαναμενόμενη στην Αθήνα μουσική ομάδα από την Θεσσαλονίκη ,αυτή της Γεωργίας Συλλαίου Trio που θα παρουσιάσει μια μουσική παράσταση-σπουδή στις μπαλάντες του Tom Waits
Η Γεωργία Συλλαίου που με ιδιαίτερη αγάπη στην μουσική του Tom Waits τον προσεγγίζει και τον μελετά αρκετά χρόνια τώρα ,μεταξύ των άλλων πολυπράγμονων μουσικών της ενασχολήσεων, θα παρουσιάσει ακριβώς αυτή την αγάπη και βαθιά της γνώση, με το Τριο της, σε μια ειδική βραδιά που υπόσχεται να μας αφήσει άφωνους για το καλύτερο κλείσιμο του αφιερώματος που δεν θα ξεχάσουμε εύκολα.

Μετά το live θ’ ακολουθήσει πάρτυ με μουσικές blues , jazz , rock n roll από τον Bill Hunchback και τον Μελέτη Μοίρα στα πλατώ του La Soiree De Votanique, αρκετός Tom Waits ,ενω θα υπάρχει προβολή ασπρόμαυρων cartoons που απαγορεύθηκαν τις δεκαετίες του 30-40-50 στους προτζέκτορες

Την ίδια βραδιά και λίγο πριν τον αποχαιρετισμό θα γίνει και η δωρεάν κλήρωση των σπάνιων αντικειμένων που στάλθηκαν από τον ίδιο τον καλλιτέχνη και την Epitaph Recs, για αυτούς που ενδιαφέρονται για την μουσική του. Για την ακρίβεια θα κληρωθεί το ιδιόχειρα υπογεγραμμένο τελευταίο του άλμπουμ “Bad as Me” σε σπέσιαλ έκδοση βινυλίου καθώς και βινύλια 45 στροφών από το Lie to me/ Crazy about my baby, single και μπλούζες. Όλα σε περιορισμένα αντίτυπα σε παγκόσμιο επίπεδο.



Σας ευχαριστούμε πολύ εκ προοιμίου για την παρουσία σας στην εκδήλωση και για την με οποιοδήποτε τρόπο βοήθειά σας στην άρτια διεξαγωγή της

Φιλικά
και
La Soiree de Votanique (Καστοριάς 37, Βοτανικός, 2103471401)





Χορηγός επικοινωνίας : MusicSociety WebRadio