Showing posts with label Death Metal. Show all posts
Showing posts with label Death Metal. Show all posts

Saturday, December 7, 2013

What The Fuck? - Pestilence


  ''τι στον πούτσο πάθατε στην πορεία'' #4 του George Dim

...τι testimony of the ancients ρε μπουμπούνες;;έχεις άνθρωπο που τραγουδάει λες και χέζει το άλογο που έφαγε και στον επόμενο δίσκο τραγουδάς σαν να χρειάζεσαι δαμάσκηνα για να ενεργήσεις;παίζεις σαν νταλίκα χωρίς φρένα που πρέπει να φρενάρει έξω από διπλοπαρκαρισμένα σε κομμωτήριο και το γυρνάς σε παίξιμο σαν το μπρος πίσω που κάνει η κομμώτρια για να παρκάρει το smart;βγάζεις συναίσθημα φάση αμολάω τα τσοπανόσκυλα να μου φέρουν στο τραπέζι αγριογούρουνα και η εξέλιξη σου είναι της φάσης βγάζω το πεκινουά στο δρόμο με λουρί να κάνει κακάκια και κρατάω και εφημερίδα;...και δεν φτάνει που έχεις βγάλει τον ορισμό του political correct death metal δίσκου η συνέχεια σου είναι σοφιστικέ τζαζ φιούζιον;τι τζαζ ρε τζαζεμένε που οι σφαίρες που αμόλαγες κάποτε γίνανε καψούλια αποκριάτικου ρεβόλβερ..αλλά ναι ξέχασα ωρίμανση λέγεται..μην παραπονιέσαι τότε που στο reunion δεν ήρθαν ούτε 30 άτομα να σε δουν. ζωντόβολα ο ξανθός κερνάει ακόμα τερμίτες όσο εσείς κάνετε προγούλια.



Tuesday, September 10, 2013

What The Fuck? - Gorefest

                                                     ''τι στον πούτσο πάθατε στην πορεία'' #2 του George Dim


Στην περίπτωση αυτών των Ολλανδών η πορεία ήτανε όπως ο γερανός σε βρώμικο λιμάνι που αφήνει και κάνα κοντέινερ να πέσει από ύψος με πάταγο για να σε κάνει χαλκομανία στο ιστορικό ντεμπούτο, και γερανός εργοταξίου που αφήνει τα μάρμαρα που έχει για αντίβαρο για καρούμπαλα χωρίς επιστροφή στον πιο καθαρό δεύτερο..η συνέχεια ήταν ανάλογη με αγγλικής μπάντας από το γνωστό λιμάνι και ο γερανός αντικαταστάθηκε με κλαρκ μεταφορικής εταιρίας στον Βοτανικό που το οδηγάει αλανοκάγκουρας Αλβανός με tribal tattoo και σκουλαρίκι στη ρώγα_δεν είμαστε ρατσιστές από κάποιον ελληναρά στο κλαμπ ''σκάνδαλο'' κόπιαρε το στυλάκι απλά ο ελληναράς τα πρωινά πίνει καφέ στο Μπουρνάζι και κάνει καριέρα άτριχου πορτιέρη_ ....η λογική συνέχεια και η τάση ήθελε death n roll,έλα όμως που τα παλικάρια δεν ήταν οι Entombed να το έχουν και η μόνη τους επαφή με το ροκ ήτανε οι AC/DC όχι οι powerviolence θεοί αλλά οι Αυστραλοί που ο ένας τραγουδιστής πέθανε και άλλος θέλει σκότωμα_ με συνέπεια την μεταμόρφωση τους σε παλετοφόρο αποθήκης ειδών υγιεινής λίγο πριν το άρθρο 44.η χρεοκοπία ήτανε πιο σίγουρη και από των metropolis και οι δικαιολογίες ότι βαρέθηκαν το death metal δεν έπεισαν τον κόσμο που επενδύει σε κερδοφόρες μετοχές και δεν ψάρωσε όταν είδε την μπάντα να επιστρέφει με άλλο ΑΦΜ στον τομέα της εστίασης με ξαναζεσταμένο στο microwave φαγητό.