Showing posts with label In The Store. Show all posts
Showing posts with label In The Store. Show all posts

Wednesday, September 4, 2013

David Bowie visits Sonic Boom

...εντάξει, όχι ακριβώς. Το αφιέρωμα του MAD TV για την επιστροφή του Bowie γυρίστηκε στο Sonic Boom το κρύο απόγευμα της 14ης Ιανουαρίου. Φώτης & Παναγιώτης απόλαυσαν την κυψελιώτικη ατμόσφαιρα & φιλοξενία και ιδού το αποτέλεσμα.



Mad X Rays:

David Bowie: Ch-Ch-Ch-Ch-Changes



Από τον Ziggy Stardust στο φετινό comeback:



Πώς ο David Bowie έκανε το rock n' roll ασφαλές για διαστημικές μοναδικότητες;  



Ο Φώτης Βαλλάτος, ο Σταύρος Διοσκουρίδης και ο Παναγιώτης Μένεγος έχουν την απάντηση αυτή την εβδομάδα.



Στα Mad X Rays:
David Bowie: Ch-Ch-Ch-Ch-Changes



(Προβλήθηκε Το Σάββατο 19 Ιανουαρίου στις 18.00 και σε επανάληψη την Κυριακή 20 Ιανουαρίου στις 12.00 και την Τετάρτη 23 Ιανουαρίου στις 22.00)

Tuesday, February 26, 2013

Οι 5NAMORI στο Blue Room του Sonic Boom!


Την Παρασκευή 1η Μαρτίου οι 5NAMORI κατεβάζουν στον υπόγειο του Sonic Boom τον εξοπλισμό τους και μαζί με την κυκλοφορία του mini cd τους με τίτλο “Μήτρα Υλικού” προσπαθούν να στήσουν μια ηχητική αλληγορία.


H προσφάτως σχηματισμένη 5άδα ξεκίνησε σχεδόν ανάποδα. Με αφορμή την έκθεση του (μέλους της) Γιώργου Τσόπανου και μια ομιλία του (επίσης μέλους) Στυλιανού Τζιρίτα στα πλαίσια της τελευταίας ένωσαν δυνάμεις και τις τεχνικές τους πάνω σε όργανα που παρουσίασε ο πρώτος ως ιδιοκατασκευές στο Intonarumori ως εργαλεία που (μεταξύ άλλων) χρησιμοποιήθηκαν στην πορεία του ηχητικού πειραματισμού στον 20ο αιώνα. Από εκείνο το σημείο και πέρα κρίθηκε απαραίτητη η κλήτευση εκλεκτών συνεργατών. Η Βικτώρια Νταρίλα, ο Τάσος Αντωνίου και ο Γιώργος Καναβός ανταποκρίθηκαν άμεσα και με συνέπεια και το βράδυ της 2ας Φεβρουαρίου 2013 παρουσιάστηκαν ως πεντάδα παίζοντας στο Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων.


Αυτή τη φορά η προσέγγιση θα είναι διαφορετική μιας και το όλο πλαίσιο είναι διαφορετικό. Έδωσαν ένα όνομα στη συνεργασία τους, έχουν ήδη στα χέρια τους μια περιορισμένης κυκλοφρίας καταγραφή, το mini cd Μήτρα Υλικού, όπως επίσης αποφάσισαν να βαδίσουν προς ένα δρόμο που περικλείει και πάλι τον λόγο, αυτή τη φορά μέσα στον ήχο.





Οι 5NAMORI είναι οι εξής:

Τάσος Αντωνίου > Χορδοφόρο Ιδιόφωνο
Γιώργος Καναβός > Θερεμίνη
Βικτώρια Νταρίλα > Ενισχυμένο δάπεδο
Στυλιανός Τζιρίτας > Κλαρινέτο
Γιώργος Τσόπανος > Φωτοδοτούμενο Κύκλωμα


Παρασκευή 1 Μαρτίου στις 21.00

Είσοδος Ελεύθερη





Friday, December 28, 2012

Δυό μπαγκέτες


"Τον μακρινό καιρό της «πρώτης εποχής» των Common Sense (που αν δεν υπήρχαν, επίσης δε θα υπήρχε κι αυτή η ιστορία), ήταν χαρά μου να πηγαίνω στο Sonic Boom του Γιώργου Φερτάκη. Εκεί έβλεπα συχνά και τον αδελφό του Νίκο. Μια μέρα, καθώς συζητούσαμε για μουσική, ανέφερα τη λατρεία μου για τους Thin White Rope. Τότε ο Νίκος χαμογέλασε και είπε: «α, έχω τις μπαγκέτες του ντράμερ, από τη συναυλία τους. Θα σου τις χαρίσω!» Και πράγματι, την επόμενη φορά που πήγα στο Sonic Boom, οι μπαγκέτες με περίμεναν εκεί.

Πέρα από την αυτονόητη συγκίνηση, πέρα από την καλοπροαίρετη περηφάνια μου που απέκτησα κάτι τόσο «πολύτιμο», τόσο αναπάντεχα, δεν ξεχνάω ποτέ την αυθόρμητη σκέψη του Νίκου να μου χαρίσει κάτι δικό του, που κατάλαβε πόσο σπουδαίο θα ήταν για μένα. Χώρια που δεν έμεινε στα λόγια, αλλά τήρησε την υπόσχεσή του…

Η μελαγχολία της ιστορίας έγκειται στο γεγονός ότι ο Νίκος είναι πια κάπου αλλού. Δεν τον ξαναείδα ποτέ από εκείνη τη μέρα, παρά μόνο στον αποχαιρετισμό. Κι όμως, εμένα μου άφησε μια πολύ δυνατή και γλυκιά ανάμνηση, έναν μικρό κι αναλλοίωτο μύθο, ευλαβικά φυλαγμένο."



Το κείμενο είναι της Τατιάνας και δημοσιεύτηκε αρχικά (όπως και το βίντεο) στο γκρουπ My Rock and Roll Story που διατηρεί στο facebook ο Γιώργος Δέδες. Όπως είπα και στη Τατιάνα, αυτοί που έφυγαν είναι πλέον ότι έχουν αφήσει στον κάθε ένα και μία από εμάς.Δυο μπαγκέτες, μια ανάμνηση, το συναίσθημα που σου μένει όταν σκέφτεσαι ότι γνώρισες δέκα καλούς ανθρώπους στη ζωή σου.Thanks Τατιάνα.


Γιώργος

Ex Humans - Abolish Authority - Δελτίο Τύπου Geheimnis Records


These years’ Xmas will be punk and hardcore… Geheimnis Records presents Ex Humans and their successors, Abolish Authority. But let’s start from the very beginning...

 1) Ex Humans - Ανώφελη Επιβίωση

Οι Ex Humans ήταν απ’τα πρώτα punk συγκροτήματα στην Ελλάδα. Ο Γιάννης  Τρομπέτας ξεκίνησε το 1980 με τους εφήμερους  Guillotine που το 1981, γνωρίζοντας τον Γιώργο “Havoc” Αλευρά, μετονομάστηκαν σε Soldiers Of Anarchy. To 1982 αναλαμβάνει τα φωνητικά ο Γιώργος “Havoc” Αλευράς και μαζί με τον Γιάννη Τρομπέτα, μπάσο και Ανδρέα Φερδιανάκη, drums κάνουν και την παρθενική τους εμφάνιση σαν Ex Humans το καλοκαίρι του 1982 στη “Γκράβα”. Παίζουν πολύ συχνά στη “Σοφίτα” και “Skylamb” στην Πλάκα, καθώς και σε πολλά μουσικά στέκια της εποχής. Το 1983 ο Φοίβος Περγαλιώτης αντικαθιστά τον Ανδρέα Φερδιανάκη στα drums και μ’αυτή τη σύνθεση ηχογραφούν το καλοκαίρι του 1983  δώδεκα (12) κομμάτια, τα οποία θα αποτελέσουν την επόμενη χρονιά τη βάση γιά τον μοναδικό δίσκο που έχουν βγάλει μέχρι τώρα. Εκείνη την περίοδο θα κυκλοφορήσει και μιά κασσέτα (Bluurg Tapes 34) που περιέχει 5 κομμάτια, ακόμα ακυκλοφόρητα. Πέραν των όσων είναι γνωστά μέχρι τώρα, η κασσέτα αυτή δεν είναι επίσημη κυκλοφορία του συγκροτήματος και αποτελεί μάλλον ένα bootleg, που το συγκρότημα δεν έδωσε ποτέ την άδεια να κυκλοφορήσει. Την επόμενη χρονιά (1984) αποχωρεί ο Φοίβος και αντικαθίσταται από τον Γιώργο Δαμέλλο των “Ανυπόφορων”. Φιλικά συμμετέχουν επίσης ο Γιώργος Γλυνέλης και Στάθης Καλυβιώτης από το ίδιο συγκρότημα. Παράλληλα συμμετέχουν στην κλασσική punk συλλογή “Διατάραξη Κοινής Ησυχίας” με τα προαναφερόμενα μέλη και με δύο κομμάτια, την “Εκτυφλωτική Λάμψη” και την “Αυτοκτονία Σε Αργή Κίνηση”, που στην παρούσα έκδοση συμπεριλαμβάνεται στη μεγάλη της εκτέλεση. Το συγκρότημα θα παραμείνει ενεργό έως το καλοκαίρι του ‘85, οπότε και διαλύεται, καθώς ο Γιώργος  “Havoc” Αλευράς θα έφευγε γιά στρατό, ενώ ο Γιάννης Τρομπέτας, επηρεασμένος από πιό hardcore ήχους, ήθελε να δώσει μιά πιό σκληρή και καταιγιστική μορφή στον μέχρι τότε ήχο τους. Αποτέλεσμα της αναζήτησης αυτής ήταν, ένα χρόνο αργότερα, και με την επιστροφή του Γιώργου, η δημιουργία των Abolish Authority. Αλλά αυτή είναι μιά άλλη ιστορία...
Το άλμπουμ θα κυκλοφορήσει στις 30.12.2012 σαν εφιάλτης της παραμονής του νέου έτους... Έχει γίνει πλήρες remastering, ακόμα και στα 2 επιπλέον τραγούδια που υπήρχαν σε μία κασσέτα 30 ετών. 390 κόπιες έχουν τυπωθεί, 225 μαύρες και 165 κόκκινο βαθύ διαφανές, αριθμημένες με το χέρι. Ο δίσκος περιλαμβάνει το αυθεντικό ένθετο με επιπλέον πληροφορίες και κάποιες φωτογραφίες του συγκροτήματος.


 2) Abolish Authority - Απειλή (Apili)

Το καλοκαίρι του ‘85 το σχήμα των Ex Humans ήταν πιά παρελθόν. Τον Ιούλιο του ’86 Ο Γιώργος “Havoc” Αλευράς μαζί με τον Γιάννη Τρομπέτα, και τους : Γιώργο Γιαννόπουλο (κιθάρα) και Γιώργο Σαλιβάρα στα drums, έχωντας δημιουργήσει ένα νέο σχήμα, τους “Abolish Authority”, μπήκαν στο στούντιο “Mastersound” και υπό την εποπτεία και καθοδήγηση του Χρήστου Μανωλίτση, έγραψαν τα τέσσερα αυτά κομμάτια, που συμπεριλαμβάνονται στον παρόν δίσκο και τα οποία δεν εκδόθηκαν ποτέ μέχρι σήμερα. Ο ήχος, πιό βίαιος και πιό τραχύς (πολλοί ίσως τους θυμούνται από το επεισοδιακό live στο bar “Vitreaux” στη Γαλατσίου, όπου το μαγαζί αναγκάστηκε να κλείσει, λόγω ολικής καταστροφής...), αντικατοπτρίζει την στροφή των δύο βασικών συντελεστών του συγκροτήματος, Γιάννη Τρομπέτα και Γιώργου “Havoc” Αλευρά, σ’ έναν πιό hardcore ήχο,τον οποίο ακόμη και σήμερα εξακολουθούν να υπηρετούν πιστά με το σύγχρονο σχήμα τους, τους “Velocity”.
Θα κυκλοφορήσει σε 314 αριθμημένα στο χέρι μαύρα βινύλια, που θα περιλαμβάνουν ένα ένθετο με τους στίχους και φωτογραφίες του συγκροτήματος..

Friday, November 23, 2012

Rumble Skunk Records Party!


Rumble Skunk Records presents: All About Rock’n’Roll Science!!!

On the decks: Rumble Skunk & Black Orange!

All about franken’rock’n’roll science (Saturday-24-November), at the Sonic Boom Record store (Syrou 32, Kypseli). Be there at: 17:30.


If you don’t have something to do, just take a walk down the street and hang out with us at Sonic Boom Record store! If you’re looking for some fun, grab a coupla six-packs, a bottle of whiskey, or something you like that & have fun!!! The party starts at: 17:30 till…??, and will take place in the basement!!! We’re goin’ underground ‘cause rock’n’roll & loves underground!!!

* If you'd like also to buy a copy of our first release, Lords Of Gravity - "The Curse Of Icarus " LP, a box with hot vinyl will be waitin' for ya!!!*




Thursday, June 14, 2012

Ζαγοβέρσαρυ


1975




Πάνω απ'όλα η μουσική.


- Και ρε φίλε, χτύπα ξύλο κιόλας, άμα τώρα εσύ, μέχρι να΄ρθει ο δίσκος δηλάδη, πάθεις τίποτα?
-Τι να πάθω?
-Θέλω να πώ, θα είναι κάνας άλλος στο μαγαζί άμα σου τύχει κάτι?
-Τι να μου τύχει δηλάδη?
-Ξέρω γω, κάτι να πάθεις.
-Ρε άνθρωπε, αν δεν πεθάνω, εδώ θα είμαι, να τον πάρεις τον δίσκο σου.
-Και άμα πεθάνεις?
-Ε, άμα πεθάνω, πές οτι έχασες ένα δεκάευρο.
-Ετσι ε, δεν θα είναι κανένας εδώ δηλαδή?
-Ναι ρε συ, πές οτι μου'φερες λουλουδια στον τάφο, ώχου.

Tuesday, June 12, 2012

Store ad from 2003


In Con's own words: "Drew this page for 'Tales of Unsurpassed Vanity / Ιστορίες Ατελείωτης Ματαιοδοξίάς' #8 (2003), a small press zine I self-published in the early '00s.
I uploaded it cause the dude tagged in it, George of Sonic Boom Records, just friended me on fb! He used to pay for these ads in my mag and the funds were a great help in getting it published! :)
My style was still quite amateur at this stage, but some feel that my zine days were my prime! hahaha! Ridonculous! "


Con's websites:



Thursday, April 19, 2012

MusicSociety Webradio Goes Vinyl!




MusicSociety Webradio Goes Vinyl!
Special Record Store Day Event ON AIR!
Friday-Saturday, 20-21/04



Όσοι συγκινούνται και μόνο στη θέα ενός δίσκου βινυλίου να γυρίζει πάνω στο πικ-απ, όσοι αγαπούν να περνούν ατελείωτες ώρες ψαξίματος μέσα σε ενα δισκάδικο, θεωρούν τους δίσκους τους το soundtrack της ζωής τους και βάζουν το High Fidelity μέσα στο top 5 των αγαπημένων τους ταινιών, έχουν εδώ και μερικά χρόνια τη δικιά τους μέρα, αφιερωμένη στη μουσική και στους εραστές του βινυλίου και όχι μόνο. 
21 Απριλίου 2012 και ημέρα Σάββατο είναι φέτος η International Record Store Day, που διοργανώνεται κάθε τρίτο Σάββατο του Απριλίου με σκοπό να βοηθηθούν τα «παραδοσιακά» δισκοπωλεία και αποτελεί πάντα αφορμή για μια γιορτή της μουσικής. Τα δισκοπωλεία της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και άλλων πόλεων θα γίνουν σημεία αναφοράς, προσφέροντας ειδικές εκδόσεις, συλλεκτικά βινύλια, πρώτες κυκλοφορίες και, κυρίως, πολύ καλές τιμές.
Το Music Society Web Radio συμμετέχει φέτος ενεργά στην «Ημέρα Δισκοπωλείων», διαμορφώνοντας για 2 μέρες αλλιώς το πρόγραμμά του και φιλοξενώντας συνεντεύξεις, ειδικές εκπομπές και δράσεις στα δισκοπωλεία της Αθήνας.

Την Παρασκευή 20 Απριλίου, από νωρίς το απόγευμα ως αργά το βράδυ, στο studio του Music Society θα βρεθούν καλεσμένοι οι εκπρόσωποι των πιο ‘ψαγμένων’, γνωστών-αγνώστων δισκοπωλείων, για να συζητήσουμε μαζί τους για ‘τη χαρά του δισκάδικου, το ψάξιμο στα ράφια και τη μουσική συναναστροφή με ομοϊδεάτες’.

Πιο συγκεκριμένα, στις εκπομπές μας θα φιλοξενηθούν τα δισκοπωλεία:

16:00-17:00 Art Nouveau *
17:00-18:00 Record House *
18:00-19:00  360 Records *
19:00-20:00 Vinyl Microstore *
20:00-21:00 Sonic Boom *
21.00-22.00 Το Δισκάδικο *


Το Σάββατο 21 Απριλίου θα βγούμε μια βόλτα στα δισκάδικα της πόλης μας για να ‘τιμήσουμε’ και να υποστηρίξουμε αυτούς τους μικρούς χώρους που χωράνε ένα ολόκληρο μουσικό σύμπαν και που θεωρούμε βασικό να συνεχίσουν να υπάρχουν, ενώ από το πρωί θα υπάρχουν special dj-sets και ειδικές εκπομπές, live στον αέρα του Musicsociety


.Συντονιστείτε!

Παρασκευή, 20/04, 16.00-23.00
Σάββατο, 21/04

At www.musicsociety.gr




*Λίγα λόγια για τα δισκοπωλεία –πρωταγωνιστές:


Record House
To Record House είναι αυτό που λένε "καλά κρυμμένο μυστικό" για αυτούς που ψωνίζουν στην Αθήνα. Βρίσκεται στην οδό Ομήρου, αριθμός 46, στη Νέα Σμύρνη. Είναι αρκετά παλιό. Ειδικεύεται στο βινύλιο και έχει ποικιλία σε όλα τα είδη της ‘καλής μουσικής’. Δεν είναι τυχαίο που πολλοί άνθρωποι της μουσικής ψωνίζουν σε αυτό. Μαζί μας στο στούντιο θα είναι η Ελένη.

360 Independent Record Store
Στις 18:00 υποδεχόμαστε τον Paul και τον Κωστή από το δισκοπωλείο Θρι Σίξτι (360 Independent Record Store) που σε λίγο κλείνει τέσσερα χρόνια λειτουργίας. Με αέρα από το...Γκάζι, ο Paul και ο Κωστής έρχονται στο studio του Music Society με επιλεγμένα βινύλια, για να αποτυπώσουν το στίγμα της μαύρης, electro και dance κουλτούρας του δισκοπωλείου τους. Και επειδή το Θρι Σίξτι δεν είναι ένα τυπικό δισκοπωλείο, θα μας μιλήσουν και για άλλες δραστηριότητες που έχουν οργανώσει κατά καιρούς.

Art Nouveau
O Νίκος Κοντογούρης είναι ο γκουρού της γκαραζοψυχεδέλειας στην Ελλάδα. Εκδότης ή μέλος σε διάφορα fanzines και συντάκτης σε πολλά μουσικά περιοδικά. Βοήθησε αρκετά ελληνικά συγκροτήματα της underground σκηνής, ειδικά στο ξεκίνημά τους. Ο Νίκος έχει το δισκοπωλείο Art Nouveau στα Εξάρχεια, στην οδό Αραχώβης, αριθμός 42.

Vinyl Microstore
Το Vinyl Microstore είναι ένα από τα πιο ενημερωμένα δισκάδικα στην Αθήνα, με συνεργασίες με πολλά ανεξάρτητα label. Βρίσκεται στη γνωστή διεύθυνση Διδότου 34 στα Εξάρχεια.
Στο χώρο του γίνονται συχνά εκθέσεις, παρουσιάσεις και live.
Τα προηγούμενα χρόνια διοργάνωνε το μουσικό φεστιβαλ Yuria προς τιμήν του σκύλου Yuri...
ΔΕΝ συμμετέχει στο record store day, αλλά θα έχει σίγουρα πολλά να μας πει για τον κόσμο του βινυλίου.


Sonic Boom
Το δισκοπωλείο Sonic Boom ξεκίνησε το 1995 σε ένα χώρο μόλις 11 τετραγωνικών μέτρων και το 2000 μεταφέρθηκε σε μεγαλύτερο χώρο, και πάλι στην Κυψέλη, όπου βρίσκεται μέχρι σήμερα. Απο το 2002 και μετά λειτουργεί και το δικό του online κατάστημα μεταχειρισμένων δίσκων (www.usedrecords.gr).
Αγαπάει εξίσου τους δίσκους βινυλίου και τα 
cd, και στο κατάστημα θα βρει κανείς μεγάλη γκάμα από μεταχειρισμένα σε άψογη κατάσταση, αλλά και επιλεγμένες νέες κυκλοφορίες & επανεκδόσεις.
Συμμετέχει στη
 Record Store Day διοργανώνοντας τη δική του γιορτή, με ειδικές κυκλοφορίες, γενναίες εκπτώσεις, live στο υπόγειο Blue Room, και πολλά άλλα happenings για όσους αγαπούν την καλή μουσική, που που θα μας εξηγήσει αναλυτικά στον αέρα! 

Tο ΄Δισκάδικο'
Και το ΄Δισκάδικο' του φίλου Ιωσήφ στην παρέα μας, στις 21:00. Χαρακτηριστικό του η μεγάλη ποικιλία
σε βινύλια, οι καλές τιμές και οι ανανεωμένες προσφορές του. Μία ωραία ιστορία που ακολουθεί το
΄Δισκάδικο' είναι και η διανομή του τελευταίου single των ιστορικών Sound Explosion που είχε αναλάβει κάποτε. Θα το βρείτε στην Κηφισίας, στον αριθμό 88, και θα το ακούσετε αύριο, από την διαδικτυακή συχνότητα του musicsociety.gr.




(Δελτίο Τύπου)



Thursday, January 5, 2012

Mirel Wagner Debut CD on the Bone Voyage Recording Company


Mirel Wagner


Mirel Wagner is a 23 year old singer/songwriter, born in Ethiopia and raised
in Espoo, Finland.  Since age 16 she's writing gloomy Blues and Folk songs,
stripped down to the bone. It's just about her airy but rough voice and a
minimalistic guitar picking. Avoiding theatralic gestures effortlessly her
music has a unique intensity and emotional weight. 

The selftitled debut got released in Finland and receives raving praise from the local media. Her music and approach has been vaguely compared to Mazzy Star, Leonard Cohen, Bobby Gentry, Nick Cave and such.



BUY CD - BUY LP (Soon)





 "...Townes Van Zandt once said that there are two types of music. 'The blues and zip-a-dee-doo-dah'. This falls into the blues category and a graveyard full of black metal guitarists couldn’t create anything half as heavy and raw as Mirel Wagner’s self-titled debut album. ...In overall, this rugged, sad & beautiful blues/folk album is simply amazing. It is able to travel into such deep and muddy waters that sometimes I can just barely see the surface, but I’m still fairly confident that these songs are more likely to heal me than drown me." (One Chord to Another)

"...Mirel Wagner is the real deal, an innovator among imitators. In a genre ridden with cliches she cuts through with the sheer the power of her lyrics and intricately fingerpicked guitar. And that voice.When I first heard her perform at an open mic night in Helsinki a few years back, it was THAT voice that blew me away. Deep and dark, it is the antithesis of how a young woman in her early twenties should sound. It has those world-weary and resigned tones that make Billie Holiday and Leonard Cohen so appealing. It sounds like the truth...." (Jean Ramsay/Rumba)
 
".. In her words and her sound you can see a landscape lit by full-moonlight, fog swirling about like ghosts dancing a slow waltz, stately old trees hanging heavy with Spanish moss. You sense an eerie otherworldliness in the atmosphere she weaves, and you can't tear your ears away from that voice and that melody.She has created something that you rarely or never hear these days. On the banks of the Mississippi Delta in the 1920s it might have been common. But the thing is, Mirel Wagner is here now, in the second decade of the 2000s, and she's from Finland." (Spydersden)
 
"...really beautiful recordings and songs..." (Steve Shelley of Sonic Youth on Vampire Blues)
 

Sunday, January 1, 2012

The Blue Room


Η ιδέα δημιουργήθηκε τις παραμονές του Record Store Day το 2011. Σκέφτηκα "γιατί να μην μπορούμε και εμείς να οργανώσουμε ένα ξεχωριστό event στο δισκοπωλείο μας όταν στο εξωτερικό ανάλογα πράγματα οργανώνονται κάθε τρεις και λίγο." Μέσα σε μια εβδομάδα ο χώρος της αποθήκης μας είχε διαμορφωθεί σε ένα χώρο ο οποίος στις 16 Απριλίου θα φιλοξενούσε τους My Drunken Haze οι οποίοι μας τίμησαν παίζοντας ένα πολύ ιδιαίτερο set σε ένα χώρο με μηδαμινές προδιαγραφές μεν, αρκετά υποσχόμενο δε.

My Drunken Haze, live at Sonic Boom Records, RSD  2011
Εκείνη ακριβώς τη μέρα έριξα την ιδέα στον σκηνοθέτη Μιχάλη Καφαντάρη για το αν έβλεπε προοπτική σε αυτόν το μικρό χώρο και με εξέπληξε λέγοντας όχι μόνο ότι υπήρχε κάτι καλό να γίνει αλλά ήταν πρόθυμος να βοηθήσει για να το φτιάξουμε. Πέρασαν κάνα-δυο μήνες και αποφασίσαμε να εκμεταλλευτούμε την "χαλαρότητα" του καλοκαιριού για να κλειστούμε στο υπόγειο πίσω από τη Φωκίωνος, οπλισμένοι με μπόλικες ιδέες, αρκετό χρόνο, άφθονο γέλιο και σχεδόν καθόλου χρήματα. Μερικά λίτρα καφέ & μπογιάς, άφθονο χαρτί, ναύλον και άπειρους συνδετήρες συρραπτικού αργότερα ο κύριος όγκος της δουλειάς είχε γίνει και το μόνο που έλειπε ήταν ένας αξιοπρεπής φωτισμός για να μπορούμε να πούμε ότι ο χώρος είναι έτοιμος να λειτουργήσει και να προσφέρει σε εμάς τη χαρά της διοργάνωσης, στους συμμετέχοντες καλλιτέχνες (και μη) τη χαρά της παρουσίασης του έργου τους και στους επισκέπτες του την ευκαιρία να συμμετέχουν σε μια εκδήλωση προετοιμασμένη με αγάπη.

Το θέμα του φωτισμού τακτοποιήθηκε μέσα στον Δεκέμβριο του 2011 και έτσι στις 16 του μηνός ήμασταν έτοιμοι για τη πρώτη "επίσημη" εκδήλωση στο Blue Room, την παρουσίαση του βιβλίου της Βάσιας Τζανακάρη "Τζόνι & Λούλου".

Στ. Τζιρίτας, Β. Τζανακάρη & Χ. Συμβουλίδης
Παρουσίαση  "Τζόνι  & Λούλου" Blue Room - 16 Δεκεμβρίου 2011
Η σύνθεση των ομιλητών και μόνο ήταν εγγύηση για μια πετυχημένη βραδιά, Στυλιανός Τζιρίτας και Χάρης Συμβουλίδης καθώς και η Βάσια είχαν ωραία πράγματα να πουν, για το βιβλίο αλλά και για τα περί αυτού και να συζητήσουν ειδικά αλλά και γενικότερα θέματα με τους παρευρισκόμενους. Ο μικρός χώρος ήταν γεμάτος και όσοι παρεβρέθηκαν φάνηκε να περνάνε καλά. Το οποίο ήταν και το ζητούμενο. Μετά από την συζήτηση ακούσαμε μουσική από το mixtape των Τζόνι & Λούλου, δοκιμάσαμε ωραία κουλουράκια & ήπιαμε τα ποτά μας σε μια ατμόσφαιρα που βρίσκεις μόνο όταν μαζεύονται παλιοί & νέοι φίλοι με καλή διάθεση.

Προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω όσους βοήθησαν για να στηθεί ο χώρος, όσους μερίμνησαν για να μην μείνει κανείς φιλοξενούμενος παραπονεμένος και όσους μας εμπιστεύτηκαν για να περάσουν ένα ωραίο βράδυ.

Τα λέμε στο Blue Room



Wednesday, December 14, 2011

Ο Τζόνι και η Λούλου στο Sonic Boom.Μιά (λίγο διαφορετική) παρουσίαση βιβλίου.



Τζόνι και η Λούλου είναι δύο ωραίοι τύποι. Ερωτευμένοι, ασυμβίβαστοι, γύρω στα τριάντα. Η απόλυση της Λούλου φέρνει τα πάνω κάτω στη ζωή τους. Μέχρι τότε παρατηρούσαν τον κόσμο να διαλύεται, τώρα παρασύρονται και οι ίδιοι μαζί του. Κρατιούνται ο ένας απ’ τον άλλον για να επιβιώσουν σε μια Αθήνα που σιγοβράζει. Ώσπου μια πρόταση τους σπρώχνει να φύγουν. Ξεκινούν για ένα road-trip με προορισμό την Κωνσταντινούπολη".

Στις 16 του Δεκέμβρη θα κάνουν μια στάση στο υπόγειο του δισκοπωλείου μας. Εμείς μπορεί να μην τους δούμε αλλά αυτοί θα βρίσκονται εκεί και θα ακούν τη Βάσια Τζανακάρη, τον Χάρη Συμβουλίδη & τον Στυλιανό Τζιρίτα να μιλάνε γι'αυτούς. Και όχι μόνο, γιατί δεν μπορείς να περιορίσεις ενδιαφέροντες ανθρώπους. Ούτε το θέλεις. Θα ακούν επίσης τα αγαπημένα τους τραγούδια και μερικά ακόμα που θα τους γράφαμε σε ένα mixtape για να συντροφεύει το ταξίδι τους άν προλαβαίναμε να τους το δώσουμε πρίν φύγουν. Εμείς θα επωφεληθούμε & θα πιούμε και ένα-δυο ποτά στην υγειά τους. θα δοκιμάσουμε & τα κουλουράκια της θείας Λίλας. Σας περιμένουμε στις 19.00 το απόγευμα στο υπόγειο Blue Room του Sonic Boom.





Η Βάσια Τζανακάρη γεννήθηκε στις Σέρρες το 1980. Σπούδασε Αγγλική Φιλολογία στη Θεσσαλονίκη. Ζει στην Αθήνα. Με το πρώτο της βιβλίο, Έντεκα μικροί φόνοι: Ιστορίες εμπνευσμένες από τραγούδια του Nick Cave (Μεταίχμιο) ήταν υποψήφια, για το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου συγγραφέα του περιοδικού Διαβάζω. Διηγήματά της έχουν περιληφθεί σε συλλογικά έργα (Ελληνικά Ονόματα, Κέδρος) και έχουν δημοσιευτεί σε έντυπα και στο διαδίκτυο. Ασχολείται παράλληλα με τη μετάφραση, έχει διατελέσει αρχισυντάκτρια του Ποπ+Ροκ και αρθρογραφεί σε διάφορα έντυπα και sites (Δίφωνοwww.muscipaper.grwww.billboard.com.gr).





Friday, December 2, 2011

New releases from Puzzlemusik.


Misuse - April  (Buy CD)

Το νέο άλμπουμ των Misuse, 3 χρόνια μετά το ντεμπούτο τους που κέρδισε ταχύτατα κοινό και κριτικούς περιλαμβάνει 5 οργανικά κομμάτια μεγάλης διάρκειας. Το κάθε κομμάτι είναι χωρισμένο σε δύο μέρη. Η συνολική διάρκεια του άλμπουμ είναι 51 λεπτά.

Για το ντεμπούτο τους ο όρος post-heavy rock, που είχε επιλεγεί τότε, φάνταζε «λίγος» για να περιγράψει τον ιδιαίτερο κιθαριστικό ήχο των Misuse που εμπλουτίζονταν  από έγχορδα και διάφορα ασυνήθιστα πληκτροφόρα. 
Από τότε το συγκρότημα έχει εξελιχθεί πάρα πολύ και έχει απομακρυνθεί αισθητά από το post rock  αφήνοντας τον όρο αυτό ουσιαστικά πίσω του. Ο κιθαριστικός ήχος παραμένει, τα έγχορδα έχουν φύγει, και υπάρχουν πολλά electronica στοιχεία – ως συνθετική αντίληψη και ανάπτυξη περισσότερο παρά ως electronica ήχος αυτός καθ’εαυτός.
Με δυο λόγια οι Misuse έχουν πια τελείως δική τους προσωπικότητα. 
File under:  Genreless

Το όμορφο στην περίπτωση των Misuse είναι ότι αυτό έχει επιτευχθεί σταδιακά, με πολλή δουλειά, φαντασία / δημιουργικότητα και ελευθερία σκέψης και δεν προέκυψε ως αποτέλεσμα συγκεκριμένου και κατασκευασμένου προγραμματισμού ως προς το «προς τα πού» θα «έπρεπε» να κινηθεί ο ήχος τους. 
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μας παρουσιάζουν προς ακρόαση ένα άλμπουμ, που ενώ είναι τελείως διαφορετικό από το ντεμπούτο τους, ταυτόχρονα ακούγεται οικείο. Σέβεται την ροή τους και ενώ σκάει σαν βόμβα στο ηχοσύστημα μας, νιώθουμε ότι αυτή η βόμβα ωστόσο δεν σκάει απρόοπτα και από το πουθενά . 
Είναι μάλλον ωρολογιακή … 

Μια πρώιμη εκδοχή του «Dear hunter, pt I» – σε διαφορετική ηχογράφηση από αυτή την νέα που περιλαμβάνεται εδώ – είχε συμπεριληφθεί στη συλλογή First Steps: 2 years of Puzzlemusik. Το «Dear hunter,» αλλά και μερικά ακόμη από τα κομμάτια του April είναι ήδη γνωστά στους fans των Misuse από τις συναυλίες του σχήματος. 

Οι Misuse είναι ένα πολύ έμπειρο συγκρότημα συναυλιακά , παρόλο που δεν παίζουν λάιβ τόσο συχνά όσο ίσως υπαγορεύει το following που απολαμβάνουν από το κοινό τους. 
Αποτελούν εξάλλου πολύ συχνή επιλογή - εγγύηση των διοργανωτών συναυλιών προκειμένου να υποστηριχτεί μια συναυλία με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Έτσι τα τελευταία χρόνια έχουν ανοίξει συναυλίες για Piano Magic, A Silver Mt Zion και Mogwai, για να αναφέρουμε μόνο τα πιο πρόσφατα και τα κυριότερα. 

Η σύνθεση των Misuse στο April (μετά την αποχώρηση του κιθαρίστα Τίτου Μοσχάκη το 2010) είναι οι εξής: Δημήτρης Πατσαρός (κιθάρα, programming), Κώστας Στεργίου (πληκτροφόρα, programming), Λευτέρης Βολάνης (το νέο μέλος – κιθάρα),  Νίκος Δημητρακάκος (ντραμς , programming), Σταύρος Μαραγκός (μπάσο).

H προετοιμασία για τις ηχογραφήσεις του άλμπουμ ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2011 και οι ηχογραφήσεις ξεκίνησαν τον Ιούνιο στο Unreal studio. Τα sessions ήταν καθημερινά, πολύωρα και εξαντλητικά και διήρκεσαν όλο το καλοκαίρι. Οι μίξεις έγιναν τον Σεπτέμβριο (επίσης στο Unreal) και το mastering έγινε τον Οκτώβριο στη Sweetspot productions από τον Γιάννη Χριστοδουλάτο.
Παραγωγή: Φίλιππος Καπώνης και Misuse.  


Kassetas / Spanos - Jungle Of Illusions (Buy CD)

Πρόκειται για τον καρπό της πολύμηνης συνεργασίας του σαξοφωνίστα και συνθέτη Γιάννη Κασέτα με τον ήδη καταξιωμένο ντράμερ Γιώργο Σπανό. Η συνεργασία Κασέτα – Σπανού έχει ήδη ενθουσιάσει όσους παρακολουθούν τα  συναυλιακά δρώμενα μιας και δεν είναι λίγες οι φορές μέσα στο 2011 που οι δύο καλλιτέχνες έχουν εμφανιστεί   ζωντανά σε διάφορους χώρους ως free improvisation duo (ντουέτο ελεύθερου αυτοσχεδιασμού) με μεγάλη επιτυχία.
Αυτή την ως τώρα συνεργασία τους εξελίσσουν στο Jungle of Illusions.

Η Puzzlemusik συνεργάζεται για πρώτη φορά με τον Γιώργο Σπανό, σταθερό  ντράμερ του Ζωρζ Πιλαλί τα τελευταία χρόνια. Ο 32χρονος ντράμερ έχει επίσης στο ενεργητικό του πολυάριθμες συνεργασίες (συναυλίες, ηχογραφήσεις, φεστιβάλ) και εμφανίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό με γνωστούς καλλιτέχνες. 
Ανάμεσά τους, οι: Διονύσης Σαββοπουλος, Μαρινέλλα ("Το Μιούζικαλ",στο θέατρο "Παλλάς" και στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης), Δημήτρης Πουλικάκος, Ελένη Δήμου, Γιάννης Γιοκαρίνης, Τιγρέ σποράκια, Κώστας Δημουλέας, Βασίλης Γισδάκης, Σωτηρία Λεονάρδου και άλλοι. 
Νεαρός (σε ηλικία 21 ετών),  συμμετείχε ως κλασικός κρουστός στη Συμφωνική Ορχήστρα του Ιάσιου(Grand prix Maria Callas), υπό τη διεύθυνση του Ιταλού μαέστρου, Giovanni Froio.

Ο Γιάννης Κασέτας δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις αφού είναι η 3η φορά που κυκλοφορεί άλμπουμ από το 2007, χρονιά κατά την οποία η Puzzlemusik τον σύστησε στο κοινό με τον ντεμπούτο του The Truth About The Alien Invasion In Egypt.
Ο Κασέτας, αφοσιωμένος στην τέχνη του, όχι μόνο κυκλοφορεί σταθερά ένα άλμπουμ κάθε δύο χρόνια (μεσολάβησε το FunkAbyss του 2009) αλλά συνεχώς εξελίσσεται και διευρύνει τόσο την τεχνική του στο σαξόφωνο, όσο και την ενορχηστρωτική  του ματιά και την συνθετική του προσέγγιση. 
Εδώ, σε ένα διάλειμμα από τις δραστηριότητες του με τους Funk Wizards (το γκρουπ που σταθερά τον συνοδεύει στις ηχογραφήσεις και τις συναυλίες του), ενδιαφέρεται για, και ασχολείται με, τον ελεύθερο αυτοσχεδιασμό ως το όχημα που είναι αυτή την περίοδο κατάλληλο για να εκφράσει τις καλλιτεχνικές ανησυχίες του.    
Και, κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, μάλλον δεν θα μπορούσε να βρει καταλληλότερο συνοδοιπόρο για αυτήν την περιπέτεια από τον Σπανό ο οποίος έχει να επιδείξει πέρα από τις πολυάριθμες και με μεγάλο εύρος συνεργασίες του, μια σπάνια μουσικότητα  και μια ανεπτυγμένη τεχνική η οποία δεν μπορεί παρά να οφείλεται, εκτός των άλλων, και στο background του ως κρουστός ορχήστρας και στην συνεπαγόμενη κλασική του παιδεία. 
Στο Jungle of Illusions συναντά κανείς tracks ελευθέρου αυτοσχεδιασμού ηχογραφημένα ζωντανά στο Bacaro σε κάποιες από τις ζωντανές τους εμφανίσεις του πρώτου εξαμήνου του 2011. Τα υπόλοιπα tracks ηχογραφήθηκαν ζωντανά στο στούντιο.
Υλικό για αυτοσχεδιασμό (εκτός από τις δικές τους original ιδέες) αποτέλεσαν και τα “Walk Spirit Talk Spirit” του McCoy Tyner και το “Sandu” του Clifford Brown που επίσης περιλαμβάνονται στο άλμπουμ. 
Ο ηχητικός πυρήνας του Jungle of Illusions είναι το σαξόφωνο του Κασέτα και τα ντραμς – κρουστά του Σπανού αλλά το project εμπλουτίζεται και με άλλα ηχοχρώματα καθώς σε αρκετά από τα tracks συμμετέχουν, ανά περίσταση, ένας ή περισσότεροι μουσικοί.
Συγκεκριμένα το δικό τους «χρώμα» στο άλμπουμ προσθέτουν οι μουσικοί (αλφαβητικά): Μάριος Βαλινάκης (άλτο σαξόφωνο), Δημήτρης Καραγιάννης (τενόρο σαξόφωνο), Αποστόλης Λεβεντόπουλος (ηλ. κιθάρα), Μάνος Λούτας (κοντραμπάσο), Εμμανουήλ Σαριδάκης (πιάνο & πλήκτρα), Απόστολος Σιδέρης (ηλ. κοντραμπάσο), Περικλής Τριβόλης (κοντραμπάσο) και Αλέξανδρος Τσάμης (τάμπλα)   .

Το άλμπουμ ηχογραφήθηκε στο Artracks studio με ηχολήπτες τους Αλέξιο Μπόλπαση και Γιώργο Πρινιωτάκη εκτός από τρία tracks που ηχογραφήθηκαν ζωντανά στο Bacaro Jazz Club με ηχολήπτη τον Αλέξη Γκίκα. Μίξη και mastering (επίσης στο Artracks): Γιώργος Πρινιωτάκης.
Παραγωγή: Γιάννης Κασέτας και Γιώργος Σπανός.
Τέλος θα ήταν παράλειψη να μη γίνει ειδική μνεία για το artwork του άλμπουμ το οποίο επιμελήθηκε η Ιφιγένεια Λιάγγη. 
Φωτογραφίες: Δημήτρης Καραλής


Μανώλης Γαλιάτσος - 2011 Εδώ, Έξω (Buy CD)

2O11: Εδώ, έξω λέγεται ο νέος δίσκος του συνθέτη Μανώλη Γαλιάτσου με
σολίστα τον   τρομπετίστα Σωκράτη Άνθη. Αποτελεί το δέκατο κατά σειρά προσωπικό δίσκο του συνθέτη και το τέταρτο αμιγώς μουσικό έργο του. 

Είναι ένας δίσκος μυθοπλασίας του διαστήματος που «βρέθηκε τυχαία» κάπου                 εδώ. 
«Μια κρυφή ελεγεία για την απώλεια μνήμης -ή την πιθανή παραίσθησή της-, για το ταξίδι  που έγινε –ή ό,τι νομίζουμε σχετικά- και αυτό που πρέπει να συνεχιστεί», αναφέρει ο  Μανώλης Γαλιάτσος. 
Ένα παιχνίδι στο χώρο και το χρόνο. Το 2011; Έτσι φαίνεται. Ας δανειστούμε ως αφετηρία το παρόν, ως στιγμή του μέλλοντος 
ή 
το μέλλον, ως στιγμή του παρόντος και ας ταξιδέψουμε μαζί του γιατί εκτός όλων των άλλων στάθηκε αφορμή για μια σπουδαία συνεργασία του Μανώλη Γαλιάτσου με τον εξαιρετικό σολίστα της τρομπέτας Σωκράτη Άνθη. 

    Ένα άλμπουμ βασισμένο στον ήχο, το ήθος και την εσωτερική μυστική 
διαδρομή του Σωκράτη Άνθη. Γραμμένο και ηχογραφημένο μέσα στο 2011 και αφιερωμένο στον άνθρωπο με την τρομπέτα, που ως θερμή ύλη, κατευνάζει την παγερή κι ανησυχητική αίσθηση εδώ, έξω, σύμφωνα με το σημείωμα του ίδιου του συνθέτη. 

        Με ένα βαρύ και πλούσιο βιογραφικό στις αποσκευές του ο Σωκράτης Άνθης
(στενός συνεργάτης του Χατζιδάκι, σολίστ με ορχήστρες της Ελλάδας και του εξωτερικού, κορυφαίος στην Ορχήστρα των Χρωμάτων, ιδρυτικό μέλος του κουϊντέτου Χάλκινων Πνευστών "MELOS BRASS” κλπ.) παραμένει πάντα πρέσβης της άποψης ότι η κάθε μέρα διδάσκει καινούργια πράγματα πάνω στη μουσική και γι’ αυτό εξακολουθεί να μένει ανοιχτός στην αναζήτηση νέων αισθητικών προσεγγίσεων κι εκφραστικών οδών.
Το «2O11: Εδώ, Έξω» είναι ένα έργο που γράφτηκε για να ερμηνευθεί από τον Σωκράτη Άνθη και του αφιερώνεται. 

Το εικαστικό μέρος του δίσκου είναι του Δανιήλ Γουδέλη. 


ΜΚ-Ο - Blues For The Whie Nigger (Buy CD)

Πρόκειται για το  τρίτο άλμπουμ (πρώτο για την Puzzlemusik) του ντουέτου που αποτελείται από την Μαρίνα Καναβάκη και τον Oannes (aka Σωκράτης Παπαχατζής), που έρχεται δύομισι χρόνια μετά το διπλό Unreel.
Το «Blues for the White Nigger» αποτελεί σημαντικό βήμα για το ντουέτο καθώς ενώ τα γνωστά πια χαρακτηριστικά του ιδιαίτερου ύφους τους είναι παρόντα,  ταυτόχρονα ανανεώνουν τα εκφραστικά τους μέσα και τολμούν ένα άλμπουμ  που διευρύνει τις αναζητήσεις τους.
Ένα concept άλμπουμ, σύγχρονο (με την έννοια ότι είναι εμπνευσμένο από – και  αναφέρεται στο – σήμερα) φτιαγμένο από διαχρονικά υλικά όπως το blues, το (λευκό) funk, ειδωμένα μέσα από την ιδιαίτερη, προσωπική, progressive ματιά των MK – O.   
Το «Blues for the White Nigger» είναι πιο εξωστρεφές από τα προηγούμενα άλμπουμ τους με δυναμίτες ηλεκτρονικού funk [Blackface], blues αποχρώσεις [White Nigger Blue]και δυνατά εν δυνάμει singles [Star with no name].
Η φαντασία στην αρμονική γλώσσα, και η ευρηματικότητα στη μελωδική ανάπτυξη είναι και εδώ παρόντα όπως άλλωστε σε κάθε δουλειά των ΜΚ-Ο. Στοιχεία που έχουν χαρίσει στις κυκλοφορίες τους την αποδοχή κοινού και κριτικών, με αποκορύφωμα την εμφάνιση του πρώτου τους άλμπουμ Ovation στο top-20 της λίστας των καλύτερων ελληνικών δίσκων της προηγούμενης δεκαετίας! (σύμφωνα με το ηλεκτρονικό περιοδικό Avopolis)


 Η αφετηρία αλλά και το υλικό όμως πάνω στο οποίο αναπτύσσονται τα παραπάνω στοιχεία αυτή τη φορά είναι τελείως διαφορετικά. Υπάρχει ένας έντονος αυτοσχεδιαστικός χαρακτήρας (οργανωμένος αυτοσχεδιασμός) ενώ οι στίχοι – αν και, γράφτηκαν πριν από δύο περίπου χρόνια – αποκτούν σήμερα μια … προφητική διάσταση καθώς το περιεχόμενο τους που θα μπορούσε να θεωρηθεί υπερβολικό κάποτε, είναι δυστυχώς «φυσιολογικό» και επίκαιρο σήμερα. Κάτι που αντικατοπτρίζεται και στον ίδιο τον τίτλο του άλμπουμ: Blues for the White Nigger.  

Το άλμπουμ μοιράζεται ανάμεσα σε 6 αγγλόφωνα τραγούδια και 6 instrumental tracks.

Το άλμπουμ ηχογραφήθηκε στο στούντιο Artracks με μηχανικό ήχου τον Γιώργο Πρινιωτάκη ο οποίος έκανε επίσης τις μίξεις και το mastering. Παραγωγή: MK-O.