Showing posts with label Napalm Death. Show all posts
Showing posts with label Napalm Death. Show all posts

Thursday, September 12, 2013

What The Fuck? - Cathedral

 
                                                     ''τι στον πούτσο πάθατε στην πορεία'' #3 του George Dim


....επιμένω ότι κύριε lee dorian θα μπορούσες να τα βρεις με τους napalm death αντί αυτού την έκανες και με τους δυο κιθαρίστες των χαβαλοθρασάδων acid reign_οι anthrax του ανθρακωρύχου_έβγαλες αυτό το έπος σκατοψυχίας και γλίτσας και μετά τι;;..Ρένα Βλαχοπούλου η θεία μου η χίπισσα ρε γαμώτο;παντελόνια καμπάνες και καστόρινα μποτάκια ρε γαμώτο;σαν να μου πουλάς κουπόνια για φεστιβάλ της κνε στα 90ς ;και ντέφια και και ντίσκο;τι μας πέρασες μαϊμούδες στο αττικό πάρκο ρε γαμώτο;και σαν μην έφταναν όλα αυτά τα έκανες και μόδα; οκ ελληνάρες είμαστε μας ταιριάζει το stoner_STONER λέγεται με άλλα ονόματα το αποκαλούν όσοι θεωρούν την ινδική κάνναβη ναρκωτικό_φράπα νταγκλα παραλία και τσιγαρούμπα...και τσιγαριλικάκι ΑΛΛΑ στην παραλία ΟΧΙ στην αγγλική τσίκι τσίκι βροχή και καταχνιά.. οκ σε δικαιολογώ ρε DorIan από την τζΊνα που έκανες στις καταλήψεις της αγγλικής επικράτειας πήγες ένα επίπεδο παραπάνω άλλα κράτα το γαμώστομα κλειστό..τι σκατά την ήθελες την αναφορά σε συλλεκτικές σκοτεινές ναρκωπροοδευτικές μπάντες των παρδαλών 70ς...την άκουσαν όλοι ψαγμένηδες ξαφνικά και άρχιζαν να μαζεύουν βινύλια του Ντέμη Ρούσσου..ο άλλος στη ΣουηδΊα φόρεσε μοκέτα_αν είναι δυνατόν_και γέμισε ο τόπος με και καλά σατανάδες που λατρεύουν την μουσική που δεν πάλευαν ούτε οι εναλλακτικοί γονείς τους...70ς η δεκαετία μίασμα για την μουσική η αλήθεια βρίσκεται στους sex pistols ΓΚΕΓΚΕ;



Monday, September 9, 2013

What The Fuck? - Napalm Death


''τι στον πούτσο πάθατε στην πορεία'' #1 του George Dim


....έχεις μεγαλώσει στη θατσερική Αγγλία, στην πιο άθλια πόλη της και αποφασίζεις να αλλάξεις τον κόσμο προσφέροντας στον ανθρώπινο πολιτισμό το μεγαλύτερο πολιτιστικό αγαθό, το GRINDCORE.Γυρνάς όλη την χώρα τα σπας άσχημα,ο λαός φωνάζει χουλιγκανισμένος faster faster και όταν παίζεις τα επικά σου σε φτύνει και σε αποδοκιμάζει με εκφράσεις του στυλ too slow.Και εσύ τι κάνεις γι'αυτό;;...τον προδίδεις σαν κυβέρνηση βαλκανικής χώρας σε περίοδο κρίσης και το γυρνάς στο death metal πηγαίνοντας ταυτόχρονα με τους Αμερικάνους....η εθνική τραγωδία ευτυχώς κράτησε για ένα μόνο δίσκο και μετά από μια περίοδο ανάπτυξης έρχεται ο πειραματισμός σαν το ΔΝΤ να σου πάρει ακόμα και τα σύμβολα, το λόγκο Dream Theater είναι πιο fail και από την κυκλοφορία του Heartwork των Carcass, μετά από μερικά χρόνια ανακτάς εν μέρη την εθνική σου κυριαρχία αλλά ποτέ μα ποτέ δεν θα φτάσεις τα αρχαία ένδοξα χρόνια....έχε χάρη που ΔΕΝ είσαι μπάντα αλλά ΔΟΓΜΑ.